MINGGU KETIGA (1 JULAI 2013-5 JULAI 2013)

Pada minggu ketiga ini saya diajar cara untuk faks surat dan juga menerima surat yang keluar daripada mesin faks. Saya juga diarahkan untuk membuat surat jemputan kepada penceramah bagi mengadakan kursus 5S serta surat jemputan kepada staf ISC untuk menghadiri kursus 5S tersebut. Saya juga diberi tugasan untuk membuat kad jemputan ke majlis doa selamat sempena menyambut kedatangan ramadhan serta majlis perpisahan staf yang akan bertukar ke pejabat lain di dalam UTM.
Kad jemputan ringkas  yang sudah siap untuk diedar kepada staf - Penggunaan Microsoft Office Publisher

      Saya telah belajar menghantar surat menggunakan faks sehingga keluar perkataan "complete" dan juga menerima surat yang diterima melalui mesin faks. Selepas beberapa minit, saya perlu menghubungi penerima surat tersebut bagi mendapatkan maklumbalas daripada pihak penerima.

No comments :

Post a Comment