MINGGU KE SEMBILAN ( 12 Ogos 2013 - 16 Ogos 2013 )

Pada minggu ke Sembilan pula saya telah membuat pemulangan semula passport pelajar yang telah siap diproses daripada Imigresen. Saya juga masih menerima panggilan daripada pelajar antarabangsa yang bertanyakan status passport mereka. Saya telah membuat semakan status passport pelajar antarabangsa yang sudah siap atau pun belum. Pada minggu ini saya diarahkan untuk turut sama menghadiri mesyuarat minggu orientasi pelajar antarabangsa (MOPA).

       Pengetahuan serta kemahiran yang saya perolehi ialah proses pemulangan passport pelajar antarabangsa kerana saya perlu mendaftar passport yang ingin dipulangkan semula kepada pelajar di dalam sistem yang telah disediakan serta menulis di dalam resit sebagai bukti pemulangan passport.

No comments :

Post a Comment