MINGGU KE LIMABELAS ( 23 September 2013 - 27 September 2013 )

Pada minggu kelima belas ini saya telah membuat dokumen baru, lanjutan pas pelajar dan juga pas lawatan sosial. Saya juga membuat passport yang telah siap ke kaunter untuk diserahkan kembali kepada pelajar tersebut. Saya juga menjawap panggilan daripada pelajar yang bertanyakan status passport mereka. Saya telah membuat pengesahan  passport sama ada sudah siap atau belum yang telah direkodkan menggunakan Microsoft office excel. Pada minggu ini pemantauan oleh pensyarah daripada Politeknik Ibrahim Sultan dijalankan.

      Saya semakin mahir membuat dokumentasi permohonan pas baru serta lanjutan pas pelajar pada setiap minggu.

     Saya perlu memastikan pelajar yang inginkan passport mereka datang dengan membawa resit kuning mereka bagi membuktikan mereka sudah membuat pembayaran tanpa sebarang hutang.

No comments :

Post a Comment