MINGGU KELAPAN ( 5 Ogos 2013 - 7 Ogos 2013 )

Pada minggu ke lapan pula saya diarahkan untuk membuat dokumen pembatalan pas pelajar antarabangsa kerana status pelajar tersebut yang sudah graduan. Saya juga telah membuat pemulangan passport pelajar antarabangsa tetapi tidak melalui kaunter kerana staf dikaunter dan staf-staf yang lain sudah mula bercuti sempena hari raya yang bakal tiba. Bersempena hari raya tersebut saya mula bercuti pada hari Khamis (8 Ogos 2013 ) selama empat hari dan naik semula pada  hari Isnin (12 Ogos 2013 ).

      Pengetahuan dan kemahiran yang saya perolehi ialah dengan membuat permohonan pembatalan pas pelajar dengan rujukan S.O.P.

    Saya perlu membuat semakan berulang kali ketika membuat setiap permohonan pelajar untuk mengelakkan pelajar tersebut tinggal terlebih masa (over stay).

No comments :

Post a Comment