MINGGU KE EMPATBELAS ( 17 Ogos 2013 - 20 Ogos 2013 )

Pada minggu keempat belas ini saya membuat dokumentasi bagi permohonan lanjutan pas pelajar dan juga pas lawatan sosial. Saya juga perlu membuat salinan fotokopi untuk semua resit beserta pas baru pelajar / tanggungan. Selepas membuat salinan fotokopi tersebut saya perlu menulis nama, nombor passport dan juga tarikh tamat pas yang baru pada sticker putih dan tampalkan pada kulit passport pelajar seterusnya diberi kepada staf lain untuk direkodkan di dalam sistem. Saya juga membuat penghantaran passport yang telah siap ke kaunter setelah pelajar yang ingin mendapatkan passport mereka datang bersama resit kuning. Selain itu, saya juga membuat pengesahan passport pelajar yang sudah siap ataupun belum. Pada minggu ini juga saya menerima panggilan daripada pihak pemantau daripada Politeknik Ibrahim Sultan mengatakan yang mereka akan membuat pemantauan pada minggu hadapan.

Pasport dan resit yang perlu difotokopi.


     Pengetahuan dan kemahiran yang saya peroleh ialah membuat dokumen lanjutan pelajar pada setiap minggu.

     Impak dan kesannya pada saya ialah saya perlu bijak membahagikan kerja-kerja saya kerana adakalanya kerja-kerja tersebut saya terima dalam satu masa.

No comments :

Post a Comment