MINGGU KEENAM ( 22 Julai 2013 - 26 Julai 2013 )

Minggu ke enam ini saya masih meminitkan surat yang diterima dan juga surat yang dihantar ke luar pada setiap minggu. Saya juga ditugaskan untuk membuka fail baru dan juga mendaftarkan fail tersebut didalam sistem yang telah disediakan. Saya telah ditugaskan untuk membuat surat arahan bertugas kepada staf-staf yang perlu bertugas di luar. Saya juga telah mengemaskini bilik fail yang tergendala pada minggu lepas. Saya perlu fokus mengemaskini bilik fail tersebut agar fail-fail tersebut tidak diletakkan di tempat yang salah.

Minit surat di dalam fail.


      Kemahiran serta pengetahuan yang saya perolehi pada minggu ini ialah saya telah membuat surat arahan bertugas mengikut format yang betul berdasarkan contoh surat-surat arahan yang sedia ada.

No comments :

Post a Comment