MINGGU KEEMPAT ( 8 Julai 2013 - 12 Julai 2013 )

Pada minggu ke empat ini saya telah mengedar kad jemputan ke majlis menyambut Ramadhan serta majlis perpisahan salah seorang staff ISC yang telah saya siapkan pada minggu lepas. Saya turut hadir ke majlis tersebut. Pada tanggal 1 Ramadhan, saya bersama staf telah bercuti bersempena hari pertama menyambut bulan Ramadhan dan telah masuk bekerja semula pada keesokan harinya. Saya masih lagi menerima surat melalui mesin faks dan saya perlu copkan tarikh beserta masa surat itu diterima di atas surat tersebut dan menyerahkan kepada penyelia saya untuk tindakan seterusnya. Saya juga ditugaskan untuk membuat surat panggilan mesyuarat Minggu Orientasi Pelajar Antarabangsa dan saya diberi tugas sebagai pencatat minit dalam mesyuarat tersebut. Setelah mesyuarat tamat saya perlu membuat minit mesyuarat tersebut untuk disahkan oleh Timbalan Pendaftar UTM ISC. Pada minggu ini juga saya telah menghadiri kursus 5S dimana saya yang telah membuat surat jemputan penceramah serta jemputan untuk semua staf ISC pada minggu lepas.


kad jemputan yang telah diedarkan kepada staf.




      Pada minggu ini saya telah belajar menerima serta menghantar surat menggunakan mesin faks dan saya juga telah mempelajari konsep 5S dengan betul.

      Kesannya kepada saya adalah saya semakin mahir menggunakan mesin faks sehingga berjaya dihantar. Saya juga telah dapat menambah pengetahuan tentang konsep 5S malah telah cuba mempraktikkannya disekitar kawasan tempat saya bekerja.

No comments :

Post a Comment